Ängel.

2009, blir ett datum jag minns
jag stannar här på jorden, jag kmr snart min prins
minnerna vi dela, kommer aldrig glömmas bort
jag kmr snart brorsan, vi kommer alla inom kort
jag kollar på korten, på oss när vi var små
mina tårar de rinner, fan vilka tider de va då
du föddes som en ängel, det blev aldrig nått dop
vi log, vi grät och vi skrattade ihop
jag kollar uppåt, du är det finaste gud har
jag älskar dig, jag lever för dig, för varje steg jag tar
vad gjorde en ängel här på jorden
jag älskar dig, lyssna på de orden
du var speciell, bättre än alla
du tog bort mina tårar och hindra mig från falla
nu har din själ åkt ut ur din kropp
jag såg bara på, försökte sätta stopp
men du dog, och jag gråter en tår
jag älskar dig brorsan, du är den ända som förstår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0