hcvbncnh

(x)snott den här listan
(x) rökt en cigarett
( ) varit full
(x) varit kär
(x) älskar eller saknar någon
(x) somnat i skolan
( ) tittat på en solnedgång
( )sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) Nördat framför datan en natt
( ) gjort bort mej på en scen
( )blivit avstängd från skolan
(x) hatat mitt utseende
(x) gråtit.
(x) sjungit karaoke
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
()  Är käär
( )varit otrogen
(x) dampat
(x) msn
(x) Blivit sviken
(?) fantiserat om en kompis
(x)rymt hemifrån
(x) vart vaken en hel natt
(x) kört bil
( ) ätit till jag spytt
( )gjort bort mej i matsalen
(x)slagits
(x) blivit mulad i snöbollskrig
(x) mulat någon i ett snöbollskrig
(x) varit i knytnävslagsmål
( ) blivit arresterad
(x)Slagit någon i ansiktet
(x)tänkt självmordstankar

Lite fakta om mig:
Namn: Sofie
Ålder: 6 och ett halvt
Msn: vad e de?
Bor: turkiet
Singel: aa
Hårfärg: grön
Ögonfärg: rosa
Längd: en meter
kär: ne



S.U.P.A= Sveriges Ungdomar Pallar Alkohol

Kommentarer
SAGA / 2010-10-24 @ 11:21:06

Det var kalla kriget och du & jag var soldater som skulle vakta kungens vagn.



plötsligt kommer det fram ett pilregn och jag blir träffad.



Du springer fram och tar ut pilen ur min skadade kropp.

...

De sista orden jag sa innan mina slitna lungor tog sitt sista andetag var:



Min kropp kommer inte finnas länge kvar, min ande kommer fara omkring

någonstans i himmelen, men mitt hjärta vill jag lägga på en speciell

plats..



Så ta väl hand om mitt hjärta, för det ligger tryggt förvar hos dig.



lägg in detta i deras blogg som du håller närmast om hjärtat.


SAGA / 2010-10-29 @ 07:23:30

JA HÄR BLOGGAR VI OFFTA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0