Anders in THA hoouuuuseeeeeeee

Nu sitter Anders här bredvid o spelar wow, geeeeeeeeekeeekekkek
O själv chattar jag med Mia, Tilde, Henock och några fler, för jag har inget liiiv:)
Tänkte lägga in lite bilder på 3 som betyder mest för mig(:

 Fanny jacobsson, min ängel.
Jag älskar dig så otroligt mkt, du har hjälp mig i de svåraste stunderna och så jävla många minnen med dig som jag aldrig kmr glömma.

 Andreas Pettersson, bästavän.
En ängel utan vingar, så jävla underbar. Skit i vad folk säger, skit i allt. De känner inte dig, som jag gör.
Jag älskar dig, glöm aldrig det!

 Tea Rivas, Craaazyy womáaan och bästavän!
Fan har alltid så jävla kul med dig, och om någon förstår sig på killar är det du. Vet att jag alltid kan prata med dig, jag älskar dig.
Kommentarer
Fanny / 2010-10-05 @ 23:25:15

Aawww du betyder! Fler oförglömliga minnen ska det bli!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0