Samma knas varje dag

jag tycker ni som snackar skit om älskling tea. Kan faktiskt ta o dränka sig, va moget o prata skit om någon på sin blogg. Och lägga ut bilder, de e ännu mer omoget. Om de ens e lagligt, hoppas det inte är det. Har en jävlans lust att ringa in t polisen o se dig bli tvingad att ta bort inlägget. Mowhaha. Sen hennes äckliga kompisar (jag känner er inte men vafan?) som ställer er på hennes sida när hon sitter o pekar ut folk och snackar skit om dem? Men gud! Om min kompis skulle snacka skit om någon jag inte kände skulle jag inte lägga mig i. Men nu e de så att någon snackar skit om min vän, någon försöker på nått sätt.. Ehm, venne, få uppmärksamhet? Isånnafall på ett jävligt patetiskt sätt. Jag hjälper mina vänner, när någon gör något elakt mot dem. Om de e tvärtom, skit it. Sådär nu har jag iaf fått skriva av mig lite iaf, hoppas ni läser det här, puss på er.

Sofi

 Tea och jag <3
 Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0