Lulz

STEG 1
Namn: Sofie
Födelseplats: Sjukhuset
Bor: Nacka
Ögonfärg: Blågrå
Hårfärg: Mörkrunt
Skostorlek: 39
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger


STEG 2
Skor som du bar idag: Ballerina
Vilken typ av killar gillar du?: Sånna som bjuder på sig själv o e stolt över sin flickvän.
rädsla: Säg nått jag inte e rädd för.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Venne
När du somnar: ?

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: C
Coca cola ofc?
McDonalds eller Burger King: Burger king!!!
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad<3


STEG 5
röker du? ... 
Sjunger du? JA
Duschar du varje dag? Nej
Kommer du överens med dina föräldrar? JAMEN GUD DE E MINA BÄSTA VÄNNER!


STEG 6
Har du under den senaste månaden; Varit med vänner

Druckit alkohol? Jah?
Rökt? Jupp
Shoppat? Kmr nt ihåg xP
Ätit en hel müsli? Men euuuw
Stått på scen? Scenskräck
Skejtat: Aldrig!
Bakat: Mamma köket, jag tv spel.
Stulit något? OHYES
Ljugit? Jaaa

Kysst någon? Neej
Kramat någon? Aaa (AA)

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: Nej de tror ja nt 
Blivit kallad hora? Hahaha ja.
Busringt någon?: Hehehehehhhehehe
Gjort något som du ångrade?: Mitt liv e något jag ångrat.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Har inte betyg , än..
Kastat en sten på nån ruta? Venne

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Knut gunnar och albertina.
Är du rädd för att dö? Ja alltså tänk om jag dör?
Vad vill du när du blir äldre? Ha en egen häst.

STEG 9

Antal piercings du har?: 0. Men vill skaffa i tungan o naveln
Antal tatueringar?: Ingen


STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Bada o vara me vänner, vad brukar man göra på sommaren? ;s
Vad ska du göra i vinter? Ha ett liv
Vad gör du efter gymnasiet? Hur fan ska jag veta de? :O
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Ja de tror jag nog


STEG 11

Vill du ha pojk/flickvän?
Vad tittar du först på hos killar? FÖRSTv kollar man ju kroppen (AAA) Utsidan ger insidan en chans.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Andreas
Hur många gånger har du varit utomlands? Vet inte

Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0