Jimmy Petersson.



Alla har vi varit små.....................

Ibland tänker jag på dig, kollar upp i himmelen och undrar om du finns där någonstans...
Ibland tar jag fram dina leksaker och leker med dem i min ensamhet medans tårarna rinner.
Jag leker att du fortfarande e levande, att ingenting har hänt.
Jag låtsas höra ljuden av när du och dina kompisar sprang runt och lekte krig.
Bara låtsas.
När jag tänker på allt, på dig, så vet min kropp inte hur den ska reagera.
Jag sitter kvar precis som vanligt och kan inte ens börja gråta.
Men vem vet, fåglarna som flyger kanske e du, vattnet som aldrig tar slut kanske e du, stjärnorna över vårat hus på natten, eller vinden som viskar ditt namn...

Om du nu finns kvar, brorsan, ta min hand och håll den hårt.
Jag saknar dig så de svider.
Jag kastade mina ciggaretter i sjön, jag gråter tills tårarna tar slut, jag leker med elen som om de vore en kattunge...
Jimmy, du var min bror, jag kommer alltid minnas dig och våra minnen.
Drömmarna som min kompis drömde..

"Vi satt i ditt rum och han visade en bild på dig när du var 7 år , du skrattade på fotot. Han vill att du ska vara glad ändå fastän allt jobbigt har hänt"
Det gjorde så jävla ont..
Jag försöker le, försöker skratta.
Det går bra ibland, men han förstår väl att jag nt kommer kunna leva vidare hur som helst.
Jag saknar dig Jimmy, och jag älskar dig mer än något annat på den här jorden.

Love.
Sofie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0