(A)

Hur bor du: I en säng
Brukar du komma i tid: Nej
Hur lång är du: 1.68 tror jag
Kan du laga mat: Jag är jätteduktig på att laga mat.
Vad jobbar du med/pluggar du:Jag pluggar
Vad har du på dig just nu: Klänning och kofta
Har du någon fobi: Många
Hade du en bra kväll igår: SKITNICE
 Vilket är ditt senaste inköp: Godis (a)
Din favoritdryck på morgonen: Venne ;o
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: En penna
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: Té
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Kall pasionssoda lr va de heter,,
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider lr öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag
Saknar du någon just nu:Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Fråga Niklas Söderhielm.
Någon jag stör mig på: Börjar på R, de som nt fattar e efter.
Intressen: Hästar, kompisar, datan
senaste person du kramade: MAMMAAA
Senaste person du ringde: Elsa
Senaste person som ringde dig:Elsa
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Nej
Längtar du till din nästa födelsedag: NEJ
Har rakat dina ben någon gång: NEJ ALDRIG OMG
Är du sugen på något nu: Ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Runt 100 tror jag
Använder du hudkräm: Ja
Attraheras du av män med skägg: Ja så jävla hett
Micro-pop eller poppa själv: Micro (A)
Brukar du baka: HHHAHAHHAHAHHAHHAHAHA
Röstade du i det senaste valet: ?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar just nu på Organismen - Hans & Hennes
Har någon annan sovit i din säng inatt:Inte inatt ... tror jag
Vad tycker du är äckligt: Du
Har du pengar på mobilen: Ja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0