(A) 2

Vilken svordom använder du mest? Fitta tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Har ingen väckarklocka, om nt min mamma räknas
Var köper du dina matvaror ifrån? Mamma
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Näää (A)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? HÄST
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jah..
När var senast någon stötte på dig? Idag..
Vad åt du till middag senast? Någonting pappa lagat..
Kan du vissla? Försökte precis, nej
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja
Äger du några popband t-shirts? Nej
När flög du senast? Nu
Pratar du några andra språk? Nej
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Pierca mig men får nt,
Vad har du med dig in på bion? Min tiger
Vad har du för väder? Moln
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Äta kakor
När sov du senast på golvet? HHAHAHAHHA igår HAHAHAH
Vilken är din favorit drink? dedu
Gillar du din boendesituation? Ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? runt 10 (A)
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja oftast
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? ... Alla tkr väl olika (a)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att jag ska dööö
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja
Äger du en digitalkamera? Ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Lady Gaga... -.- :S
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Är du mörkrädd? Nej för då skulle jag nog nt kunna vara ute på kvällarna
Tre saker du alltid har med dig? MOBIL, smink och medicin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0